امداد خودرو شهرکرد

 شرکت امداد خودرو جاده ای کشوری 1593 با تجربه‌ای نزدیک به 23 سال در حال خدمت‌رسانی در جاده های کشور است. حمل خودرو با انواع یدک کش چرخگیر، کفی خودروبر، یدک کش دکل‌دار و انواع جرثقیل انجام می‌پذیرد. امداد خودرو با کادری مجرب و امدادگران حرفه ایی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است.

امداد خودرو شهرکرد

درواقع با گذر زمان و ورود خودرو های بسیار زیاد احتمال خرابی بیشتر خودرو ها بیشتر شده است وگریبان گیر راننده ها در جاده ها شده است. با توجه به همین موضوع شرکت های زیادی در زمینه امداد خودرو تاسیس شده است و در حال خدمت رسانی و فعالیت هستند. در ابتدا شما با امداد خودرو شهرکرد تماس می گیرید و مشکل و موقعیت مکانی خود را برای امدادگران ما اعلام نمایید. کارمندان و کارشناسان مجرب امدادخودرو موقعیت مکانی و مشکل ماشین شما را بررسی می کنند. علاوه بر این، این افراد حرفه ایی دیاگ هم بررسی می کنند و از سالم بودن دیاگ خودرو اطمینان حاصل می نمایند

اگر قطعه ایی از خودرو شما معیوب باشد و به تعویض نیاز داشته باشد تعمیرکاران امداد خودرو این کار را انجام می دهند و قطعه مورد نظر را تعویض کرده و خودرو را به صاحب ماشین تحویل می دهند. در آخر اگر مشکل خودرو حل نشده باشد با جرثقیل ها و یدک کش های حرفه ایی خودرو مورد نظر را بکسل کرده و به تعمیرگاه مورد نظر انتقال می دهند. با هدف افزایش آرامش در سفر، شرکت امداد خودرو جاده ای 1593 با کادری مجرب در خدمت شما عزیزان قرار دارد. خدمات امداد جاده ای با قیمت مناسب و ارائه ضمانت انجام می‌پذیرد. تعرفه امداد خودرو شهرکرد متناسب با نرخ اتحادیه و با قیمتی مناسب ارائه می‌شود.

اطمینان در سفر با امداد خودرو جاده ای مطمئن

امداد خودرو شهرکرد در زمینه امدادی به صورت شبانه روزی فعالیت می کند. درواقع امدادگران و کارشناسان امدادخودرو شهرکرد در طول شبانه روز حتی در روز های تعطیل هم در خدمت شما عزیزان هستند و خودرو های شما که دارای نقص فنی هستند و قادر به حرکت نیستند را بررسی و اقدامات لازم را انجام خواهند داد. امدادخودرو شهرکرد ، خدمات متنوع و زیادی از جمله پنچر گیری، تعویض باتری، حمل خودرو به تعمیرگاه و … را ارائه می دهد. به طور کلی خدماتی که توسط شرکت های امداد خودرو ارائه می گردد، به عیب یابی خودرو و برطرف کردن آن ها مربوط می باشد. خدمات امداد خودرو می تواند درون شهری و یا برون شهری باشد. با تماس با امداد خودرو جاده ای به شماره 1593، می‌توانید از خدمات مکانیکی سیار و حمل خودرو توسط نزدیک ترین امداد خودرو جاده ای بهره‌مند شوید.

امداد خودرو کشوری با سال ها تجربه در زمینه امداد خودرو و خودرو بر در شهركرد آماده خدمات رسانی به هموطنان عزیز می باشد. امداد خودرو جاده ای شهركرد (امداد خودرو کشوری) دارای مجوز رسمی خدمات امدادی برای ساماندهی و بهبود خدمات به مشتریان است. مجموعه امداد خودرو شهركرد عضو تعاونی امداد خودرویی کشوری و همچنین انجمن صنفی شرکت های امداد خودرویی کشور می باشد. شرکت امداد خودرو ۱۵۹۳ به صورت شبانه‌روزی و در تمام ایام سال در حال خدمت‌رسانی می‌باشد. درباره امداد خودرو کشور لازم به ذکر است، این مجموعه کلیه خدمات امداد خودرو، تعمیرات در محل و حمل خودرو را توسط افرادی مجرب و متعهد که همگی دوره دیده از مراکز فنی و حرفه‌ای کشور هستند ارائه می‌نماید. بطور قطع رعایت نکات ایمنی اصل اول برای جلوگیری از هزینه‌های مالی و جانی مجدد در هر سانحه می‌باشد و امداد ۱۵۹۳ رعایت نکات ایمنی را سرلوحه عملکرد خود قرار داده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *